Avoimet työpaikat hallinnossa ja tukitoimissa


Restel

Työhyvinvointikoordinaattori

Hakuaika päättyy 27.1.2019

Restel Oy on Suomen merkittävimpiä ravintola-alan yrityksiä, johon kuuluu noin 170 ravintolaa ja se työllistää yli 3000 ravintola-alan osaajaa.

 

Restelin laajasta ravintolatarjonnasta löytyvät niin valtakunnan suurimmat tapahtuma-areenat Hartwall Arenasta Helsingin Musiikkitaloon kuin kansainväliset ja suomalaiset ravintolaketjut Rax Buffet, Burger King® ja Taco Bell. HelmiSimpukka-ketju toimii valtakunnallisesti 50 liikepaikalla. Restelin valikoimaan kuuluvat mm. myös Hemingway's ja Wanha Mestari-ketju, Kaarle XII sekä O'Learys. Lisätietoja: www.restel.fi

Restel elää tällä hetkellä keskellä energistä uudistusta. Haluamme olla alamme houkuttelevin työpaikka, jossa jokainen meistä on tärkeä osa Restelin erinomaisuutta. Tärkein menestystekijämme onkin motivoitunut, ammattitaitoinen ja hyvinvoiva henkilökunta, johon panostamme. Haemmekin nyt vahvistusta HR-tiimiimme pääkonttorille Helsinkiin määräaikaiseen työsuhteeseen, itsenäiseen työrooliin palvelualtista

Työhyvinvointikoordinaattoria

 

Mitä tehtävä pitää sisällään?

Työhyvinvointikoordinaattorina toimit niin esimiesten kuin työntekijöiden aktiivisena tukena työkykyasioihin liittyen. Tuet ja opastat toimipaikkojen esimiehiä ja Restelin hallintoa sairauspoissaoloseurantaan, varhaisen välittämisen malliin ja työkyvyttömyysriskeihin liittyvissä asioissa. Koordinoit kokonaisvaltaisesti työkyvyn tukeen liittyviä prosesseja; seuraat prosessien kehittymistä, osaat reagoida eri caseihin tarvittavalla tavalla oikea-aikaisesti, viet prosesseja oikeaan suuntaan, haet ratkaisuja ja esität tarvittaessa rohkeasti kehittämisideoita. Vakiinnutat ja jalkautat Restelin työkyvyn tuen prosesseja. Otat vastuuta caseistasi hyvin itsenäisesti – pidät langat käsissäsi. Toimit tiiviissä yhteistyössä työterveyshuollon ja vakuutusyhtiöiden kanssa.

Yhdessä esihenkilösi työhyvinvoinnin asiantuntijan kanssa tuotatte laadukasta ja asiantuntevaa apua työhyvinvointiasoista, jotta esimiehillämme on yhä parempi mahdollisuus onnistua toimipaikkansa henkilöstön ja liiketoiminnan johtamisessa. 

 

Menestyksen avaimet

Sinulle sopii hyvin itsenäinen, oma-aloitteellisuuta ja tarkkuutta vaativa työ, jota tämä suuressa määrin on. Jotta pääset hyvin työssäsi alkuun, toivomme että sinulta löytyy tuntemusta, kokemusta ja osaamista työkyvyn hallinnan projekteista ja työhyvinvointiin liittyvien prosessien seurannasta ja opastamisesta. Tiedät, miten sairauspoissaoloja hallitaan ja ymmärrät niiden vähentämiseen liittyviä toimenpiteitä varhaisen välittämisen mallin mukaisesti. Arvostamme kokemusta HR-järjestelmien käytöstä ja työterveyshuollon toiminnanohjausjärjestelmistä, mutta toki järjestelmät oppii käyttämään työtä tekemälläkin.

 

Koska meillä Restelillä on tärkeää tukea toisiamme onnistumaan, odotamme myös Sinulta aitoa palvelualttiutta ja asiakaskeskeistä otetta työskentelyyn. Meillä saa ja pitää tuoda omat näkemyksensä esille ja kyseenalaistaa toimintatapoja. Näin tekemällä kehitymme eteenpäin.

Työssäsi tarvitset sitä oikeaa pelisilmää ja hyvää tilannetajua, sekä nopeaa reagointikykyä, kun teet töitä ”kädet savessa”, käytännön työkykyasioihin liittyvien prosessien parissa. Saat iloa ja innostusta henkilöstötehtävien hoidosta, sillä tässä esiteltyjen päävastuualueiden lisäksi pääset hoitamaan tarpeen mukaan muita HR-tehtäviä. Sinulta löytyy tehtävään soveltuva koulutus, esimerkiksi ammattikorkeakoulu- tai opistotason tutkinto.

 

Me tarjoamme sinulle

Tässä työssä sinulla on mahdollisuus päästä tekemään tärkeää työtä Restelin liiketoiminnan kannalta – varmistamaan, että työkyvyn tukeminen hoituu meillä kaikin puolin hyvin. Tarjoamme monipuolisen, haastavan ja itsenäisen työn työhyvinvointiasioiden parissa. Tukenasi toimii asiantunteva HR-tiimi. Lisäksi pääset Restelin erinomaisten henkilöstöetujen piiriin.

Työsuhde on määräaikainen projekti, sopimuksen mukaan 6-9kk:n pituinen. Työ alkaa sopimuksen mukaan. Jatko on mahdollinen.  

Hakemukset palkkatoiveineen sähköpostitse työhyvinvoinnin asiantuntija Hannele Rönkölle  hannele.ronkko@restel.fi. Hannele antaa mielellään lisätietoja tehtävästä puhelinnumerosta 040 5415945 16.1 klo 14-15.30, 17.1 klo 8.30-10 ja 23.1. klo 8.30-9.30.

 Haku on auki 27.1. saakka. Haethan pian! Odotamme hakemustasi innolla!